2016. máj 01.

ANTOINETTE

írta: furniturenascence
ANTOINETTE

163.jpg

A rózsaszínből könnyen lesz vállalhatatlan árnyalat, de az Annie Sloan Antoinette egyszerűen gyönyörű szerintem! Napszítta, időmarta, hosszú éveket felölelő, szinte története van! Ez az új kedvencem! Higítás nélkül két rétegben kentem fel az épp csak leporolgatott favázra. A második rétegnél már tökéletesen fedett, a kis réseket kiegyenlítette. Voltak sajnos nagyobb repedések is, amit jó lett volna fatapasszal kijavítani, de úgy gondoltam úgyis nagyon lekoptatott, roncsolt lesz, belefér... Ezért az éleknél, kiemelkedéseknél alaposan visszacsiszoltam és Clear Waxal átkentem a felületet. Ekkor még szép tiszta hideg rózsaszín volt, majd a résekbe bőven beledörzsöltem a Dark Waxot, és a sima felületeket is átkentem vele, ettől kissé sárgás árnyalatot kapott. Itt-ott aranyfestékkel áthúztam az éleket. A háttámlára még szeretnék valamit, de egyelőre nincs ötletem...

A felhasznált anyagok:

Szólj hozzá

DIY Főoldal Shabby Chic Annie Sloan Bútorfestés