2016. ápr 27.

RAVATAL

írta: furniturenascence
RAVATAL

150.jpg

Az arany spray csodákra képes, egyszerű de nagyszerű! Nem is használtam mást ehhez a ravatalozó asztal becenevű darabhoz! Többünknek is ez volt az első gondolata, ahogy megpillantottuk... Persze méretéből adódóan sincs köze semmilyen liturgikus szertatáshoz (az előéletéről nem tudni semmit, az antikos szerint egy lebontott kastélyból származik, de minden termékére ezt mondta, úgyhogy szkeptikus vagyok...) Azért van benne valami fenséges, különösen így, talpig aranyban! "Fellelt állapotában" vastag fehér zománc fedte, amit az idő vajszínűre antikolt. Szerettem volna a fát legalább a lapján előcsalogatni, de feladtam, igazából nekem nem érte volna meg a több órás szenvedést... Így csak a zománc hibáit simára csiszoltam és már fújtam is, 2 rétegben Metal Gold Spayvel. Így persze túl fényes, túl csillogó volt még, kicsit megkoptattam csiszolószivaccsal és átdörzsöltem egy ruhával, amit híg fekete akrilfestékes vízbe mártottam. Azonnal megtört a fénye, régies kopott elegáns, ahogy szeretem :-) A lapját mindenképpen le kellett takarni, egy kültéri műbőr bevonatot kapott, ami vízálló, mosható (bárpult lévén bármilyen baleset előfordulhat vele) és szerintem nagyon látványos. Ragasztóval, és kárpitos szögekkel rögzítettem az anyagot.

v9.jpg

Szólj hozzá

DIY Főoldal Vintage Boston Terrier Bútor átalakítás