2016. máj 19.

No. 2

írta: furniturenascence
No. 2

200.jpg

177.jpg

Az idő múlásával, a személyiség csiszolódásával együtt az ízlés is változik, néha ránézek egy bútorra, amit korábban szerettem, és érzem, hogy nem az igazi már. Így voltam ezzel a szekrénnyel is, a bántóan éles kontrasztokat el akartam tüntetni. A fehér maradhat, abból sosem elég! Selyemfényű Trinát zománccal festettem annak idején, ahhoz nem akartam nyúlni, csak az aranyra fújt lábakat és tetejét akartam finomítani, és persze a nádozatot. Balázs Györgyinél láttam pontosan ennek a kistestvérét fehérre festett náddal, pont aznap amikor festeni akartam, úgyhogy ez egy jel volt, hogy kezdhetem :-) Annie Sloan Cream árnyalattal festettem át 2 rétegben a nádfonatot kívül-belül, sokkal egyszerűbb volt, mint gondoltam, féltem, hogy nagyon aprólékos lesz, de nem :-) A lábai és a teteje is ezt a színt kapta, csak azokat waxoltam is Clear Waxal, valamint nagyon finoman átsimogattam egy ecset hegyével amit Dark Waxba mártottam. Néhol visszacsiszolgattam a régi aranyozást. A faragásokat Héra Design metálhatású arany falfestékkel kentem át, majd lakkoztam gumi arábikummal, és az éleken áthúztam szintetikus Kittfort arannyal. A több tónusú arany úgy érzem archaikusabb hatást ad. Így már sokkal elégedettebb vagyok vele!

v12.jpg

Szólj hozzá

DIY Főoldal Vintage Shabby Chic Annie Sloan furniture painting Bútorfestés Old White Furniture Painting Bútor átalakítás