2016. ápr 14.

IKREK VOLTAK

írta: furniturenascence
IKREK VOLTAK

120.jpg

ikrek.jpg

Ez az éjjeliszekrénypár teljesen egyforma volt korábbi életében. De olyan sok szép szín van a világon! (És az Annie Sloan színpalettán) Igazán kár lett volna nem különböző köntösbe bújtatni őket! Egyikőjük az igazi szerelem színt, a Provanceot kapta, a testvére pedig a szolid Wersailles és Old White keveréket. Nem volt különösebb gond velük, néhány nagy repedés kiglettelésén kívül nem igényeltek előkészületet. Összekevertem a két festéket 2:1 arányban az Old White javára, és higítás nélkül két rétegben átfestettem a szekrénykét. Tökéletesen fedett, a kis felületi különbségeket is kisimította. Kis csiszolás az éleken, és polírozó szivaccsal az egész felületen, majd a legélvezetesebb rész: jöhet a waxolás! Annie Sloan Clear Waxot használtam, mindig ámulatba ejt hogy egy varázsütésre életre kelnek a színek vele! Így még nagyon visszafogott, mondhatni unalmas darab volt, ezért arany Chrome Sprayvel lefújtam a kimaszkolt lábait illetve oldalait. Az ajtóbetétre kis mozaiklapkákból mintát raktam ki.

v10.jpg

Szólj hozzá

DIY Glamour Főoldal Vintage Shabby Chic Annie Sloan furniture painting Bútorfestés Old White Furniture Painting Bútor átalakítás