2016. ápr 06.

PROVANCE

írta: furniturenascence
PROVANCE

103.jpg

Egészen ezidáig csak a fekete - fehér létezett számomra, esetleg halvány szürkés, vaníliás... de ez az szín azonnali szerelem volt, ahogy megláttam az Annie Sloan színpalettán. Birtokolnom kellett egy ilyen színű valamit... Ha nincs szükség rá akkor is :-) A kis szekreter egész jó állapotban volt, néhány nagyobb repedését kigletteltem, csiszoltam, de tényleg csak a nagyokat, mert azt vettem észre, hogy az Annie Sloan festékek a kisebb hibáknál a fakittet is helyettesítik, ha víz nélkül használom! Egy 100 ml doboz 2/3 -át használtam fel erre a darabra a Provance árnyalatból, higítás nélkül, mindkét réteget vastagon kenve. A száradással együtt nem volt 1 óra kétszer átfesteni, igaz éppen csodás napsütés volt. Az első tavaszi hétvégék egyike, persze hogy bútor festéssel töltöm... Száradás után az élek lecsiszolása következik, de elég csak könnyedén végighúzni rajta a csiszoló szivacsod, azonnal előtűnik a fa erezete. Amire legjobban vártam, a waxolás. Ez egy varázslat számomra, ahogy életre kelti a színeket, az öreg élettelen fát... Egy réteg Clear Wax-al kentem át egy szivacs segítségével. Az eredeti fogantyúit raktam vissza egy kis rozsdaoldás után, de nem festettem át, ez a kopott rozsdaszín szerintem nagyon passzol hozzá!

v8.jpg

Szólj hozzá

DIY Provance Főoldal Vintage Shabby Chic Annie Sloan Bútorfestés Furniture Painting Bútor átalakítás