2016. ápr 24.

ICI PICI

írta: furniturenascence
ICI PICI

124.jpg

Ez az asztalka épphogy csak a térdemig ér, annyira kicsike! Nem figyeltem a részletekre, amikor licitáltam rá, volt meglepetés, amikor mentem érte... Mondjuk így a festés 2 rétegben és a waxolás, nem volt fél óra sem :-) Elég volt egyszer belemártani az ecsetet a festékbe és nem is kellett több. Nem tudtam választani! Annyira tetszik mindegyik szürkés - zöldes árnyalat (is) az Annie Sloan festékek között, hogy inkább raktam rá mindenből ami volt itthon! Egy réteg Paris Grey került alulra majd második rétegnek a lábak French Linen árnyalatot kaptak, feljebb haladva pedig Versaillest festettem. Mindig is tetszett az ombre festés, legalább kipróbálhattam. Igaz nagyon bátortalanul, nincs nagy kontraszt a színek közt, de majd legközelebb! Kicsit megcsiszoltam az éleket, és végül Clear Waxal átdörzsöltem.

v11.jpg

Szólj hozzá

DIY Főoldal Shabby Chic Annie Sloan Bútorfestés Bútor átalakítás Paris Grey