2018. feb 14.

ROYAL

írta: furniturenascence
ROYAL

img-1597.JPG

Régóta szerettem volna kipróbálni a repesztés technikáját, ennek a kis komódnak az osztott felülete egyenesen kínálta magát e célra!

Elsőként három rétegben lealapoztam Old White-al az egész szekrényt, majd erőteljesen visszacsiszoltam mind az éleket, mind a sík felületet, mivel kimondottan roncsolt hatást szerettem volna kapni! A legmélyebben fekvő felületeket higítatlan French Linen árnyalattal festettem át, a középső jelenleg fehér részt sűrű Paris Grey-el. Ezután vastagon pacsmagolva felhordtam a repesztőlakkot (DekoArt) és hagytam száradni egy napot. Közpesen híg fele-fele arányban White-al kevert Paris Grey-el festettem át a lakkozott felületeket és vártam a varázslatot, azaz, hogy az alsó sötét réteg a repedéseken keresztül előbukkanjon. A vártnál sokkal visszafogottabban de végül is működött! Az aranyozáshoz szintetikus aranyat, Héra Design arany falfestéket, Annie Sloan arany waxot és Lignocolor arany festéket is használtam.

Végül DecoArt bronz patinát és Annie Sloan Dark Wax-ot dörzsöltem az arany részek faragásai közé.

A kis modellek a Royal Angel Bostons Kennel kutyusai!

Szólj hozzá

DIY Főoldal Vintage Shabby Chic Annie Sloan furniture painting Bútorfestés Old White Boston Terrier Furniture Painting Bútor átalakítás Paris Grey Royal Angel Bostons