2016. ápr 05.

NON PLUS ULTRA

írta: furniturenascence
NON PLUS ULTRA

75.jpg

Mármint a macaronok...

Egyenesen, frissen Párizsból jöttek, a LADURÉE-ből! Aki macaron kultúrában jártas az tudja, hogy az az etalon... a macaronok csúcsa, non plus utrája! De kibírtam kóstolás nélkül, és befotóztam velük ezt a kis "mentett" széket amit egy kert végében áztatott eső és hó egy éven keresztül.Ennek megvolt az az előnye, hogy a festék eltávolítással semmi dolgom nem volt, azonnal lepergett amint egy kefével hozzáértem. Lebontottam a kárpitot, de a rugózatot meghagytam. Kellett egy lábtartót készítenem a lábak merevítéséhez, mert az egyik kitört. A szék keretet átfestetettem 2 réteg Annie Sloan Old White-al, szuperül befogta a maradék festékfoltokat is, összecsiszolás nélkül is sima felületet adott. A rugóra rétegeztem a kárpitot: 1 durva szövésű erős textil, szivacs formára vágva, vékony steppelt takaró (tudom ez nem kárpitosanyag de nekem bevált) és végül a szivacsozott kárpit. Szögbelövővel rögzítettem minden réteget.

v6.jpg

Szólj hozzá

DIY Főoldal Vintage Ladurée Annie Sloan Bútorfestés Old White Furniture Painting Bútor átalakítás Kárpitozás házilag