2016. ápr 01.

ANNIE SLOAN TESZTELÉS

írta: furniturenascence
ANNIE SLOAN TESZTELÉS

44.jpg

Ennek az egyszerű kis éjjelinek a natúr felülete csak vékony réteg festéket kívánt, szerettem volna ha a fa előtűnik. Sokszor barbárságnak érzem eltüntetni a fa struktúráját, főleg ha ilyen érintetlen mint ezen a darabon.

Nemrég kaptam egy kis Annie Sloan próbacsomagot, ő lett a tesztalanyom!

Az "alkotás" izgalma egyébként is jó érzéssel tolt el mindig de ezzel a munkafolyamat igazi játék volt, élvezet! Könnyű gyors munka es a végeredmény selymes - finom felület ami csiszolás kor szinte összeolvad a fával! Azt hiszem szeretni fogom :-)

Egy réteg Paris Grey és egy vékony réteg Old White került rá, alaposan lekoptatva. A csiszolása sokkal egyszerűbb, mint a zománcfestéké. Az Annie Sloan Wax a végén selyemfényűvé tette, néhol a sarkokba pici Dark Waxot dörzsöltem, de óvatos voltam vele, kicsit még féltem a koszosságától, de gyakorolni kell! Alig várom :-)

(Ilyen volt állapot a BÚTOROK menüpontban)

 

 

 

Szólj hozzá

DIY Főoldal Shabby Chic Annie Sloan Bútorfestés Old White Furniture Painting Bútor átalakítás