2017. már 12.

KÖSZÖNET

írta: furniturenascence
KÖSZÖNET

15009e01-e41d-4f76-8fea-4f70f5d8759e.jpg

Nagyon elhanyagoltam a kedvenc hobbimat, talán fél éve is megvan annak, hogy ecset volt a kezemben! De ez az idő nem múlt el nyomtalanul, egy egész alom kutya felcseperedett ezalatt! Viszont mostanra kirepültek a kis angyalkáim, mindegyikük csodás szerető gazdákra lelt! Szó szerint angyalok, Royal Angel a kennel nevünk :-)

 Elkezdett foglalkoztatni a gondolat, hogy milyen jó is lenne valami régiséget beszerezni! És pont ekkor kaptam egy inspiráló impulzust! Az Alkotó Energia pályázaton második helyezést értem el a kisebb bútor dekorálása kategóriában! Nincsenek véletlenek :-) Hálás vagyok a díjért és elsősorban azért mert új lendületet adott! A megnyitón sok kedves embert ismertem meg végre személyesen, akikkel a fórumon már régóta levelezek, a vendéglátás szinvolnalas volt, a díjazás pedig bőkezű! Csak szuperlatívuszokban tudnék beszélni a versenyről!

www.alkotoenergia.hu

img_2559.JPG

Az egyik zsűritag, Szendrődi Enikő, aki oly sok hasznos tanácsot adott a munkáim során

11111.jpg

Öröm volt megismerkedni Zádori Nagy Gabriellával az Indigó Design Műhelyből

img_2556_1.JPG

Díjátadó

 

Végül, nem tudom megállni, hogy a kis angyalokról ne osszak meg néhány fotót...

 

Szólj hozzá

Főoldal